Nytt år, nya äventyr!

Så tog tyvärr både drömsemestern och år 2007 slut till sist. Hemma i Sverige möttes vi av ett iskallt Gotland men detta kompenserades av ett varmt mottagande av familjen Bäckström.
God mat, tipspromenad, Risk och ponnyridning höll humöret uppe innan verkligheten kom ikapp oss.
Eves förskansade sig i Uppsala för att skriva klart sin juridikuppsats och Johan skickades rakt ut i blekinges skogar där han firade sin 31 års dag i ett dragit vindskydd med endast torsk på menyn...

Men, vi hyser höga förväntningar på att 2008 kommer att överträffa våra högsta förväntningar och infria våra vildaste drömmar, den som lever får se!

Salam aleikum!

Kommentarer
Postat av: Peh Tah

Tackar för trevlig besök. Jag antar att det snart blir dags för mig att flytta igen så att jag hinner reka erat nästa resmål. Det är svårt att överträffa senaste resan; från vita stränder till ännu vitare pulka backar.

För övrigt en mycket snygg sidhuvud på hemsidan.

Ses snart igen.

Kalamansi

2008-01-19 @ 16:41:45
Postat av: Eves

Lite tomt utan dig Pe Tah... Tycker att du ska flytta till Söderhavet så tar vi nästa semester däromkring. Känn ingen press...

Calamnsi!!!

Postat av: David K

Tjenare! Sprang på er blogg via Facebook, så jag tänkte bara skicka en kort hälsning. Tänkte spendera åtminstone några veckor hemma i Sverige i sommar, och en genemsam öl är ju loooooong overdue, så jag hoppas att vi befinner oss i Skåne samtidigt! Ha det bra!

2008-01-31 @ 08:03:52
Postat av: Backe

Ja det var väl flera år sedan vi planerade den senast?
Svårt att veta om jag kommer vara nåt i Skåne i sommar. "Nane" och Stina är nämligen ute på vift.
Men det är väl inget som hindrar dig från att besöka Gotland?
Du och Eva kan snacka "shop" så värmer jag grill och kyler öl.

2008-02-04 @ 15:10:41
URL: http://backeeves.blogg.se
Postat av: Sanna & Peps

Mjo det där med iskallt känns idag, en dag efter hemkomst, som något man bör undvika. Hoppas ni har det fint där på andra sidan landet, ses kanske till de varmare månaderna!

2008-02-06 @ 07:04:34
URL: http://piesdescalzos.blogg.se
Postat av: S & P igen

Glömde ju...

Kalamansi!

2008-02-06 @ 07:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback