Les Marmottes II

Tillbaka pa satelitlinken uppe pa beget. Vadret ar inte lika stralande idag, det har drivit in lite moln men vi lyckades pricka sista turen med James Bondaren och sista turen upp med Marmottes III, en ganska ny lift som slutar uppe vid skorstenarna.
Darifran gled vi ner i Serennen, riktigt bra sno men grymt svar sikt. Nagonstans pa mitten hittade vi ett picknic bord och mumsade i oss vara medhavda bagettes med jambon och fromage, det var nice.

Nu ar det kall ol och varm chocklad innan nedfart mot var lagenhet.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får en trevlig dag,
besök görna min blogg, KRAM! :)♥

Postat av: Pe Tah

Jag tycker som Lisa, hoppas ni får en trevlig dag. Jambon, Fromage, Doppa.... oooohhhh

2008-04-02 @ 16:23:25
Postat av: mor

ja precis som Peter kan vi känna känslan av att sitta i pisten med en baguette Kram mor

2008-04-03 @ 06:25:19
Postat av: maria

hoppas ni får det mys resten av tiden! så mkt snö att ni inte kan se? pumpa puder för mig oxå i så fall! :)
kram maria

2008-04-03 @ 22:47:46
Postat av: Johan

Hoppas att du får det riktigt trevligt i London Lisa!
Paris Hilton parfym är min favvo åxo, vi har såååå mycket gemensamt!!!

2008-04-06 @ 22:34:18
URL: http://backeeves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback