Sista dagen i Kiwiland

Hej hallå. Nu ligger vi tryggt förtöjda i Bayswater Marina i Auckland. Vi har spenderat kvällen på en skön italiensk restaurang där de bl.a hade väldigt bra rosévin. Om det blåste styv kuling igår så var det som kompensation stiltje idag, vilket resulterade i en lite väl dryg segling in mot storstaden. I övrigt är Auckland inte speciellt coolt även om de gör sitt bästa för att vara en rykande het metropol med skytower och allt. Imorgon styr vi kosan mot Hong Kong där vi ska terrorisera Johans bror Peter i ytterligare en vecka samtidigt som vi hoppas på många sköna shoppingfynd. Skål och godnatt!

Auckland från båten på väg in i Bayswater marinaPippiviner!Morsan fattar inte det här med sommarvärmeEva gör ett sk "svanhopp" från badbrygganEves styr skutan over dom sju havenJohan vid rodret

Kommentarer
Postat av: Lina

Tjo, har följt erat äventyr med spänning på nästa inlägg sen jag insåg att blogg stavas med två g.
Ledsen att jag är dålig på att skriva kommentar. Klarade jag tentan och åker hem till Gotland för ett tag, men sen blir det en sväng till Alpe D´Huez til. När kommer ni hem egentligen? Längtar!

2007-02-01 @ 19:43:20
Postat av: Eva och Johan

Lina! härligt att du fixade tentan... vi kommer hem 7 feb. Jag åker till åre 9-12 feb men sen är det inte omöjligt att det blir gotland en vecka eller två. Eller vem vet, kanske hoppar jag ner i din ryggsäck och åker med till alperna...hihi. Ringer när vi är tillbaka på ön så får du komma över på lite mat och vino och berätta de senaste skrönorna. Johan hälsar. kramar från Eva

2007-02-02 @ 02:03:51
Postat av: Eva och Johan

Hej på er!
Härligt att få rå om er under en så lång tid. Nu får ni ut i storstads vimlet efter att ha trängts med oss i en liten båt. Lite solbränna och en massa minnen kanske ni har med er tillbaka till svedala. Kramar Stina och Janne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback