Val d'Isere

Jaha ja, da var Eves och Johan i franska alperna. Ok att franska keyboards ar bakvanda fran borjan men det blir inte lattare av att man maste trycka Q for att den ska skriva A och tvart om.
Vi bor i varldens minsta hotellrum, ungefar i storlek med brorsans sovrum i Hong Kong, fast sangarna har ar bara 160...

Akningen ar for sasongen riktigt bra och solen steker vara sma trynen. Grattis till Rasmus som fyller 21 i morgon.

Eftersom frqnsmqn qr ett qckligt grodqtqnde folk sq gqr det inte qtt lqggq in bilder heller sq det fqr bli en qnnq gqng.

Krqmqr frqn Johqn och Evq.

Kommentarer
Postat av: mor

Hej på er sötnosar. Hoppas att ni får en härlig påsk med mkt. puder. Ta gärna ngr:a åk för mig också då jag är långt från snön. Själv gör vi oss klara för avfärd i mitt april till varmare breddgrader. Kramar från mor och far till er båda

2007-04-04 @ 22:04:23
Postat av: mor

Hej på er sötnosar. Hoppas att ni får en härlig påsk med mkt. puder. Ta gärna ngr:a åk för mig också då jag är långt från snön. Själv gör vi oss klara för avfärd i mitt april till varmare breddgrader. Kramar från mor och far till er båda

2007-04-04 @ 22:06:55
Postat av: Johan

Så långt från snön är du väl ändå inte. För övrigt är det inte helt självklart vem inlägget kommer ifrån, men "mor" är väl inte så frekvent använt på gotland. Eva hälsar och beklagar att det blev strul med teet i tullen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback