Beaches och lysmaskar

De senaste dagarna har varit ganska lugna. Vi har shoppat lite beachwear, kört till stranden och givetvis badat. Det är lite småkyligt, typ 20o men solen steker våra stackars bleka kroppar så man måste svalka sig i stilla havet.
Idag har vi varit och kollat i en grotta, typ Lummelunda fast sevärd. Där fanns en massa blå maskar och en läbbig ål. Vi har konstaterat att Nya Zeeländare är sjukt långsamma på att laga kaffe, men när det väl är klart är det väldigt bra. Lyckligtvis finns det vita vinet färdigt på butelj!

Godnatt, eller godmorgon för er del...

Johan vid ocean beachEva utanför maskgrottan


















Eves & Johan vid Tutukakas utsiksplats (yeey)

Kommentarer
Postat av: Pe Tah

Hej på er!
Skönt att ni är på benen igen. Jag antar att ni får riktig hemlagad mat nu. Ska se om jag kan bättra mig tills ni kommer tillbaks.

Jag har i alla fall fixat tv och stereon kommer i veckan. Så nu kan vi ha ordentliga bakisdagar!

Ha det bra,

/Bro

2007-01-07 @ 15:44:25
Postat av: Jonas

Ella Malacka!
Låter ju som om ni mått som ni förtjänat efter nattrumlandet i H.K. jaja finns det något bättre än att vara tvungen att resa när man mår som en tub majonäs.... I morgon fyller ju J gubbe så det är bara att gratulera som tusan. Hoppas att man får se er nere i Skanör till sommaren.....

/Jonas

2007-01-08 @ 14:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback